wtorek, 27 sierpnia 2013

Mocne postanowienie poprawy

Podobno wszystkie postanowienia rozpoczyna się od poniedziałku,  a więc nie będę banalna i zacznę od wtorku;p Nie pamiętam ile razy, próbowałam zmusić się do ćwiczeń z Ewą Chodakowską. Z całym szacunkiem do jej osoby - uważam, że jest świetna w tym co robi - zawsze mnie one nudziły. Możliwe, że jest to kwestia faktu, że nie przepadam za tego typu aktywnością. Wolę gry zespołowe, rowery itp. Podsumowując lepiej ćwiczy mi się w grupie. Niestety w ciągu całego zabiegania trudno jest zgrać się z kimś na wspólne, aktywne spędzanie czasu. Dlatego też tym razem postanowiłam nie odpuścić. Publicznie ogłaszam, że rozpoczyna batalię z samą sobą o poprawienie kondycji i ciała, które nie jest już tak sprawne jak parę lat temu. Termin postanowienia upłynie z końcem września, a później sama zdecyduje co dalej. A więc plan na tydzień:
  • poniedziałek - skalpel,
  • wtorek - killer,
  • środa - turbo spalanie,
  • czwartek - trening z gwiazdami,
  • piątek - skalpel,
  • sobota - killer,
  • niedziela - turbo spalanie.
Zamierzam wytrwać w postanowieniu, więc życzcie mi powodzenia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz