środa, 21 sierpnia 2013

Czas na kawę

Dzisiejszy dzień nie należał do najlepszych w lecie. Pogoda niestety nie zachwycała. Cały dzień był pochmurny i padał deszcz. W takie dni jak dziś marzę tylko o kubku kawy i oglądaniu filmu pod kocykiem. Trochę zawiało jesiennym nastrojem, ale nic z tych rzeczy;) Przy ulubionej latte nie można popadać w depresję. Jestem ogromną fanką kawy pod wszelką postacią, dlatego też ekspres to must have dla mnie. Osobiście posiadam Nescafe Dolce Gusto Melody 3 (obrazek na dole). Cenię go sobie przede wszystkim za wygodę. Raz, dwa i kochana kawa gotowa. Ponadto oferta produktowa jest cały czas wzbogacana o nowe smaki. Latem były to: Cappuccino Ice, Freddo Cappuccino. Dla fanów herbaty też coś się znajdzie np. Nestea Peach. Niestety nie dane było mi spróbować jeszcze wszystkich smaków, ale jestem na dobrej drodze. Problemem jest zakup kapsułek, gdyż nie wszystkie sklepy posiadają w swojej ofercie ten produkt lub oferta jest ograniczona do kilku smaków. Jednakże w pełni w pełni wynagradza to strona internetowa, gdzie można nabyć nie tylko kawę i ekspresy, ale również wszelkiego rodzaju akcesoria. Wszystko to radość dla moich oczu i podniebienia. Zainteresowanych odsyłam do strony internetowej link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz