wtorek, 20 sierpnia 2013

Czas start;))


Postanowiłam w końcu zacząć pisać bloga. W końcu, ponieważ przez ponad rok zbierałam się do tego. Nie mogłam zdecydować się na jednolitą tematykę. Z uwagi na dość zmienną  naturę i liczne zainteresowania nie chcę ograniczać się do jednego zakresu tematycznego. Na pewno znajdą się tutaj notki o modzie (niestety, lub "stety" mogłabym zajmować się nią całymi dniami), kuchni, różnego rodzaju sportach, dekoratorstwie oraz trochę z dziedziny kultury. W woli wyjaśnienia blog będzie dla mnie odskocznią od tego czym zajmuje w tzw. czasie pracy, a więc finanse ect. Czy umiem pisać? To też dobre pytanie;) Nie wiem, ale chcę spróbować. Ktoś mądry kiedyś powiedział: "kto nie próbuje, ten nic nie ma". I tym oto zdaniem kończę pierwszą notkę. Życzcie mi powodzenia i wytrwałości;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz